Vložení inzerátu dávám souhlas provozovateli portálu se zveřejněním a užíváním osobních údajů

(nepovinné)

Referent/ka obchodní místa

volná místa | 18.02 12:07 - 2020

Upřednostňujete raději volnou pracovní dobu nežli fixně danou pracovní dobu zaměstnavatelem? Rádi byste pracovali na rozvoji vlastní firmy, než byli jen zaměstnanci, ale bojíte se těžkých začátků? S námi se bát nemusíte. Na naše náklady Vás zaškolíme. Finančně Vás podpoříme ve Vašich začátcích a budete mít stálou podporu manažera. Pokud jsou vaše odpovědi na tyto otázky kladné, hledáme právě Vás. Pro REGION PARDUBICE hledáme spolupracovníky na pozici „REFERENT/KA OBCHODNÍHO MÍSTA“ Co bude Vaší náplní práce? • Vedení jednání s klienty na obchodním klientském místě (kancelář/pobočka) a řešení jejich požadavků a potřeb • Péče o stávající klienty, práce s přiděleným stávajícím kmenem, následné provize • Běžná administrativa spojená s péčí o klientské portfolio Vaše charakteristika: • Máte min. SŠ vzdělání s maturitou • Často a rád komunikujete s lidmi osobně i telefonicky • Umíte upoutat pozornost a získat důvěru lidí • Upřednostníte vytvoření a rozvoj vlastní firmy před zaměstnaneckým úvazkem

Nabízímeme :

Co Vám nabízíme? ? Garantovaný měsíční příjem po dobu prvních 3. let ? Přidělení kmene stávajících klientů ? Propracovaný systém vzdělávání a rozvoje ? Zázemí kanceláře pro jednání s klienty ? Podpora manažera skupiny ? Možnost dalšího kariérního růstu ? Zázemí největší finanční skupiny v ČR Zajímá Vás více informací? Zašlete nám prosím Váš aktuální strukturovaný životopis. Vybraní uchazeči budou vybráni k osobnímu pohovoru.

Město : Hradec Králové

Kraj : Královéhradecký

Telefon : 602607014

E-mail : marketa.hokesova@obchod.csobpoj.cz

Web : www.csobpoj.cz

Osoba : Markéta Hokešová

Referent/ka obchodní místa

volná místa | 18.02 11:59 - 2020

Upřednostňujete raději volnou pracovní dobu nežli fixně danou pracovní dobu zaměstnavatelem? Rádi byste pracovali na rozvoji vlastní firmy, než byli jen zaměstnanci, ale bojíte se těžkých začátků? S námi se bát nemusíte. Na naše náklady Vás zaškolíme. Finančně Vás podpoříme ve Vašich začátcích a budete mít stálou podporu manažera. Pokud jsou vaše odpovědi na tyto otázky kladné, hledáme právě Vás. Pro REGION PARDUBICE hledáme spolupracovníky na pozici „REFERENT/KA OBCHODNÍHO MÍSTA“ Co bude Vaší náplní práce? • Vedení jednání s klienty na obchodním klientském místě (kancelář/pobočka) a řešení jejich požadavků a potřeb • Péče o stávající klienty, práce s přiděleným stávajícím kmenem, následné provize • Běžná administrativa spojená s péčí o klientské portfolio Vaše charakteristika: • Máte min. SŠ vzdělání s maturitou • Často a rád komunikujete s lidmi osobně i telefonicky • Umíte upoutat pozornost a získat důvěru lidí • Upřednostníte vytvoření a rozvoj vlastní firmy před zaměstnaneckým úvazkem

Nabízímeme :

Co Vám nabízíme? ? Garantovaný měsíční příjem po dobu prvních 3. let ? Přidělení kmene stávajících klientů ? Propracovaný systém vzdělávání a rozvoje ? Zázemí kanceláře pro jednání s klienty ? Podpora manažera skupiny ? Možnost dalšího kariérního růstu ? Zázemí největší finanční skupiny v ČR Zajímá Vás více informací? Zašlete nám prosím Váš aktuální strukturovaný životopis. Vybraní uchazeči budou vybráni k osobnímu pohovoru.

Město : Pardubice

Kraj : Pardubický

Telefon : 602607014

E-mail : marketa.hokesova@obchod.csobpoj.cz

Web : www.csobpoj.cz

Osoba : Markéta Hokešová

Stavební dělník

volná místa | 18.02 09:19 - 2020

Spolehlivost, ochotu učit se novým věcem, fyzická zdatnost, čistý trestní rejstřík, výuční list, ŘP sk. B výhodou

Nabízímeme :

Zázemí firmy s více než 25 letou působností v oboru, pracovní doba PO-PÁ, jednosměnný provoz, stavby v regionu Brněnska, práce na HPP, pracovní oděv, roční odměny, férové jednání a přístup. Nástup možný dle dohody. Více při osobním setkání.

Město : Jihomoravský

Kraj : Jihomoravský

Telefon : 602711184

Web : wwww.svitilplus.cz

Osoba : Ivo Svítil

Specialista/ka reklamačního oddělení

volná místa | 18.02 09:13 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti by měl/a mít specialista/ka reklamačního oddělení?  Má zkušenosti v administrativě (výhodou v reklamacích, zákaznickém servisu či v call centru)  Má silně prozákaznický přístup (protože náš zákazník, náš pán)  Důležitá je rozhodně pečlivost a smysl pro detail  Má velmi dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti po telefonu (nebojíš se mluvit)  Je aktivní (ale když nevíš, nebojíš se zeptat)  Umí pružně reagovat na vzniklé nenadálé situace (protože bez toho se lobchod neobejde)  V práci si umí najít systém a organizaci (aby jsi věděl, kde je priorita a šlo Ti to hezky od ruky)  Je odolný vůči stresu (jen tak se Ti kolena nerozklepou)  MS Office mu není cizí  Má středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Co tě čeká:  Řešení reklamačního řízení od A do Z  Nabídka alternativních řešení  Písemná a telefonická komunikace se zákazníky a dodavateli na denní bázi  Spolupráce s dalšími odděleními  Vyřízení a evidence reklamací  Zpracování požadavků zákazníka

Nabízímeme :

Co Ti můžeme nabídnout:  Stravenky za každý odpracovaný den  Flexibilní pracovní doba  Jistota pravidelní mzdy  Zajímavou a různorodou práci  Zaměstnanecké benefity (zaměstnanecké slevy na zboží ProSpánek, mobilní telefon)  Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv  Vysokou míru seberealizace

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Plánovač - vedoucí logistiky společnosti ProSpánek SE

volná místa | 18.02 09:12 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Min. ukončené SŠ vzdělání  Praxe v oblasti plánovaní dopravy, případně interní logistiky vítána  Znalost MS Office na dobré úrovni  Příjemné vystupování, výborné komunikační a organizační schopnosti  Dobré analytické a organizační schopnosti  Strategické a technické myšlení  Pečlivost, svědomitost, aktivní přístup  Schopnost a ochota podílet se na mezinárodních projektech Co Vás čeká:  Odpovědnost za plánování a koordinaci logistiky (při maximálním využití dopravních prostředků a plnění požadovaných termínů)  Odpovědnost za  Odpovědnost za kompletaci jednotlivých dodacích listů tak, aby byla dodržena maximální míra využití dopravního prostředku  Vystavování podkladů pro potřeby přepravy  Příprava podkladů pro celní řízení u přeprav do zemí mimo EU  Kontrola faktur za přepravy v případě externí logistiky  V případě přepravních reklamací, příprava podkladů pro jejich projednání  Pravidelné provádění hodnocení kvality přepravy  Příprava podkladů pro statistické hodnocení dopravy  Plánování interní logistiky  Zajišťování externí dopravy

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Zajímavé motivační ohodnocení  Výrazné zaměstnanecké slevy na zboží  Moderní pracovní prostředí  Zázemí silné nadnárodní společnosti  Karierní růst  Dlouhodobou spolupráci a možnost rozvoje  Tým kolegů, na které se budete těšit  Možnost startovacího ubytování zdarma

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Asistent/ka ředitele

volná místa | 18.02 09:12 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou  Výborné organizační a komunikační schopnosti  Empatické a profesionální vystupování  Zkušenost s prací v MS Office na velmi dobré úrovni  Samostatnost, pečlivost a loajalitu  ŘP skupiny B nutná  Výhodou aktivní komunikace v AJ Co Vás čeká:  Zajišťování chodu kanceláře jednatele  Běžná agenda sekretariátu  Účast na poradách firmy a pořizování zápisu z nich  Vedení kalendáře jednatele a organizace jeho pracovních schůzek  Přebírání a distribuce interní pošty  Organizace služebních cest jednatele (rezervace ubytování, jízdenek, letenek …)  Organizace veškerých porad a meetingů  Příprava podkladů pro jednání

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání  Progresivní systém odměňování  Zajímavou a různorodou práci v rychle se rozvíjející společnosti  Flexibilní pracovní dobu  Zaměstnanecké výhody (mobilní telefon, výhodný firemní tarif pro rodinné příslušníky, stravenky a další?)  Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Ředitel e-commerce B2C společnosti ProSpánek SE

volná místa | 18.02 08:51 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Min. SŠ vzdělání s maturitou, VŠ výhodou  Prokazatelná zkušenosti s vedením menšího týmu lidí  Alespoň 3-letá profesní zkušenost v roli manažera (nikoli teamleadera) – obchodní týmy výhodou  Alespoň 2-letá zkušenost s působením ve středním managementu firmy;  Silná orientace na práci s čísly, stejně jako na vztahy;  Rozhodná, důsledná, otevřená a autentická, asertivní, analytická osoba s tahem na branku a positivním vztahu k číslům a lidem;  AJ výhodou  Smysl pro detail a dodržování termínů  Samostatnost v rozhodování a zodpovědnost za svěřené úkoly  Selský rozum, chuť čelit výzvám a učit se novým věcem  Smysl pro obchod a marketing  Zkušenosti z oboru podpory prodeje pro B2C – výhodou  Vysoké pracovní nasazení, samostatnost, zodpovědnost za obchodní výsledky Co Vás čeká:  Nastavení a řízení B2C obchodních aktivit ve stabilní české nadnárodní obchodní společnosti zabývající se prodejem a distribucí všeho pro kvalitní spánek ve strategické i exekutivní rovině  Řízení a rozvoj vlastního týmu  Odpovědnost za obchodní výsledky e-commerce B2C divize v rychlém a neustále se vyvíjejícím prostředí Na co se můžete těšit:  Na strategickou roli reportující přímo jednateli společnosti;  Možnost spoluvytvářet budoucnost rostoucí české nadnárodní firmy;  Na práci v rychlém a velmi chytrém prostředí;  Na možnost samostatné práce a seberealizace;

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Zajímavé motivační ohodnocení  Výrazné zaměstnanecké slevy na zboží  Flexibilní pracovní doba  Moderní pracovní prostředí  Zázemí silné nadnárodní společnosti  Karierní růst  Dlouhodobou spolupráci a možnost rozvoje  Tým kolegů, na které se budete těšit  Možnost startovacího ubytování zdarma

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Manažer nákupu CZ, SK, PL a HU

volná místa | 18.02 08:50 - 2020

Do oddělení nákupu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Manažer nákupu, který/á bude mít na starost kompletní koordinaci objednávek a skladových zásob. Jedná se o pozici, na které zodpovídáte za oblast nákupu v rámci celé společnosti, dále za kontrolu nakupovaného zboží dle potřeb obchodní sítě, realizujete objednávání potřebného zboží pro obchodní síť, vystavujete objednávky, odpovídáte za dodržování platných směrnic (kontrola dokumentace), provádíte inventury zboží, spolupracujete s obchodním oddělením na plnění jejich požadavků.  SŠ / VŠ;  MS Office - pokročilá úroveň;  obchodní duch;  komunikační schopnosti, profesionální vystupování;  samostatnost, organizační a koordinační dovednosti;  prokazatelné obchodní vyjednávání  flexibilita;  administrativní schopnosti;  řidičský průkaz skupiny B  AJ na komunikativní úrovni  Analytické dovednosti  Pečlivost a zodpovědnost  Znalost práce na PC  Zkušenost na obdobné pozici výhodou Co Vás čeká:  Koordinace objednávek, sledování skladových zásob  Zodpovědnost za oblast centrálního nákupu  Komunikace a vyjednávání s dodavateli  Zodpovědnost za svěřené projekty  Příprava podkladů pro letákové akce  Komunikace napříč firmou  Zpracování objednávek materiálu

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání  Progresivní systém odměňování  Zajímavou a různorodou práci v rychle se rozvíjející společnosti  Flexibilní pracovní dobu  Zaměstnanecké výhody (mobilní telefon, výrazné zaměstnanecké slevy na zboží ProSpánek, stravenky a další?)  Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Osoba : Sabrina Karpíšková

Administrativní pracovník/pracovnice

volná místa | 18.02 08:40 - 2020

Co Vás čeká:  Administrativní činnosti spojené s provozem firmy  Administrativní podpora obchodního oddělení společnosti  Příprava podkladů pro porady a školení  Komunikace s kolegy, dodavateli i odběrateli  Realizaci na místě – úklid a příprava zasedacích místností, organizační zajištění občerstvení apod. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Ukončené SŠ vzdělání, popř. učební obor s maturitou  Výborná znalost MS Office  Komunikační a organizační dovednosti  Systematický přístup  Spolehlivost a pečlivost  Smysl pro zodpovědnost

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání  Progresivní systém odměňování  Zajímavou a různorodou práci v rychle se rozvíjející společnosti  Flexibilní pracovní dobu  Zaměstnanecké výhody (zaměstnanecké slevy, stravenky a další?)  Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Opatrovanie v Emmendingene

volná místa | 18.02 07:17 - 2020

Rodina S. z Emmendingenu, cca 18 km od Freiburgu PLATOVÉ PODMIENKY Plat: 1500 € netto/ mesačne, Turnus: 1 mesiac a viac podľa dohody. Nástup 03.03.2020 OPATROVANÁ OSOBA A DIAGNÓZA Pani – 80 ročná, 64 kg, 160 cm, depresie, inkontinencia, diabetes, poruchy srdcového rytmu, problémy so zrakom, pohybuje sa pomocou rolátora a paličky, stupeň opatrovania 4 Ďalšie informácie: býva v dome sama, opatrovateľka má vlastnú izbu, internet, má mačku KONTAKT: Europa Progres . 0908 737 303, register@euprogres.sk www.euprogres.sk

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 0908737303

E-mail : register@euprogres.sk

<<   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298  >>

Novinky, aktuality

PF - 2017

Děkujeme Všem našim klentům za projevenou přízeň v roce 2016 a těšíme se na další spolupráci s Vámi všemi v roce 2017


Upozorňujeme všechny klienty, že od 22.12. 2016 - do 2.1.2017 nás můžete kontaktovat pouze na firemních e-mailech. Děkujeme za pochopení.