(nepovinné)

Praha 4: Asistentka obchodního oddělení

volná místa | 10.04 14:22 - 2018

Požadujeme: - samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační schopnosti - praxe v práci na PC (Outlook, Excel, PowerPoint, Word, Internet) - nástup ihned nebo dle dohody

Nabízímeme :

Do kanceláře na Praze 4 přijmeme na zkrácený úvazek asistentku obchodního a provozního oddělení. Pozice je vyhrazena pro ID? chráněné místo. Nabízíme : - práce na HPP (zkrácený úvazek) - příjemný kolektiv - pracovní doba dle dohody - plat 17.000,- Kč. V případě zájmu volejte na tel. : 545 218 533 nebo pošlete životopis na mail : asistentka@cbacorp.cz

Město : Praha

Kraj : Praha

E-mail : asistentka@cbacorp.cz

Web : http://www.cbacorp.cz

MŠ Praha 7 pomocná síla do kuchyně

volná místa | 10.04 13:18 - 2018

Hledáme kolegyni do kuchyně na pomocné práce(nádobí,úklid,svačinky).
Požadavky:pracovitost,spolehlivost,čistý trestní rejstřík,zdravotní průkaz
Uvítáme zaslání životopisu. Bližší informace na uvedených tel.číslech 8-14 hod.

Město : Praha

Telefon : 233370792,731657280

E-mail : msletohradska@email.cz

Pracovník na výpomoc do prodejny - IHNED!

volná místa | 10.04 12:46 - 2018

Hledáme šikovné pracovníky na dlouhodobou výpomoc do prodejny sportovních potřeb ,kterým nechybí chuť do práce. Náplň práce: příjem a výdej zakázek obsluha a komunikace se zákazníkem pomocné práce při sestavovaní kol vyndávaní kol z krabic ,upevňovaní pedálů, dotahovaní šroubu převoz kol na prodejnu Požadujeme: spolehlivost pracovitost ochotu učit se novým věcem čistý trestní rejstřík příjemné vystupování zkušenosti nejsou podmínkou minimální věk 18 let dobrý zdravotní stav

Nabízímeme :

Nabízíme : dlouhodobou spolupráci mzdu 95,-/hod + bonus odborné zaškolení Možnost zálohy Nástup ihned Prac.doba po-pá 8:30-12-14 /dle dohody

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 774222847

E-mail : prace@abzakovo.eu

Osoba : Kanávrová Monika

Prodavačka nábytku Praha 9, Praha 5 HPP

volná místa | 10.04 12:44 - 2018

Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici prodavač nábytku s místem výkonu práce v Praze 9 – Černý Most, Praha 5 Nástup ihned. Náplň práce: - Informace a prodej nábytku - Péče o čistotu a vzhled - Komunikace se zákazníky - Další činnosti podle pokynu nadřízeného v rámci sjednaného druhu práce Požadujeme: - Trestní bezúhonnost - Komunikativní znalost ČJ nebo SJ - Příjemné vystupování - Prodejní předpoklady - Základní znalost na PC - Spolehlivost - Zdravotní prohlídku

Nabízímeme :

Nabízíme: - Mzdové ohodnocení 19 000,00 ? 22 000,00 Kč/měsíc - HPP

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 778072224

E-mail : agentura@abzakovo.eu

Osoba : Marešová Mária

Skladník obchodního domu HPP Praha 5, Praha 9

volná místa | 10.04 12:42 - 2018

Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici skladník obchodního domu s místem výkonu práce Praha 5 – Stodůlky a |Praha 9 – Černý Most Náplň práce - Práce s VZV, práce se skenerem - Odbavování kusových zásilek - Naskladňování a vyskladňování - Výdej zboží zákazníkům - Zajištění související dokumentace a evidence Požadujeme: - Praxe na VZV - Manuální zručnost - Ttechnické myšlení, odpovědnost a spolehlivost - Zdravotní prohlídku - Výpis z TR

Nabízímeme :

Nabízíme: - Mzdové ohodnocení 21 000 ? 23 000,00 Kč - Práci v prosperující nadnárodní společnosti - Nástup na HPP - Stravenky ve výši 70,00 Kč - Pracovní doba ? dlouhý/krátký týden

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 778072224

E-mail : agentura@abzakovo.eu

Osoba : Marešová Mária

Koordinátor/ka marketingových aktivit

volná místa | 10.04 12:16 - 2018

Láká tě uplatnění v oblasti marketingu, grafiky a copywritingu? Jsi kreativní? Tato práce tě bude bavit - najdeš v ní totiž od všeho něco. Do projektu KaPoDaV hledáme nového kolegu/kolegyni na jedinečnou pozici Koordinátora/koordinátorky marketingových aktivit. Náplní tvé práce bude: • koordinace marketingových aktivit v projektu, • propagace a popularizace kariérového poradenství a dalšího profesního vzdělávání, • tvorba grafických materiálů (v Adobe Photoshop, InDesign a Illustrator, ale také MS Word), • copywriting a správa textů na webu, • individuální konzultace s pracovníky ve vzdělávání ohledně rozvoje dalšího profesního vzdělávání, které školy nabízejí, • komunikace s dodavateli, jejich koordinace (např. externí grafici, programátor atd.). Měl/a bys mít: • vysokoškolské vzdělání, • výborné komunikační schopnosti, • uživatelskou znalost práce v grafických programech Adobe Photoshop, InDesign a Illustrator, • pokročilou znalost MS Office, • dobré povědomí o využití nástrojů marketingové komunikace, • řidičský průkaz, • analytické schopnosti, • kreativní a proaktivní přístup, • chuť pracovat v týmu s individuální odpovědností. Velkou výhodou budou zkušenosti v oblasti marketingu a znalost problematiky kariérového poradenství a dalšího profesního vzdělávání.

Nabízímeme :

Co nabízíme my tobě? ? kreativní a zajímavou práci v centru Brna, ? přátelský pracovní kolektiv, ? odpovídající platové ohodnocení, ? 5 týdnů dovolené. Přidej se k nám ? pošli co nejdříve (nejpozději do 16. 4. 2018) svůj životopis a motivační dopis na reichmannova@vzdelavanivsem.cz. Těšíme se na osobní setkání. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tyto údaje poskytujete Centru vzdělávání všem výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Pokud nebudou Vámi zaslané materiály požadovány zpět, po uplynutí této doby budou skartovány.

Město : Brno-město

Kraj : Jihomoravský

E-mail : reichmannova@vzdelavanivsem.cz

Web : www.vzdelavanivsem.cz

Osoba : Šárka Reichmannová

úklid Boskovice

volná místa | 10.04 12:10 - 2018

Hledáme spolehlivé kolegy na odpolední úklidy, požadujeme alespoň základní vzdělání, vhodné pro OZP na HPP, ostatní DPP. Úklid kanceláří. PO - 17-20:30, UT - 15 - 20:30, ST - 17-20:30, ČT - 15 - 20:30, PA - 13:30 - 20:30. Prvotní info na SMS. Těšíme se

Město : Blansko

Kraj : Jihomoravský

Telefon : 702047316

E-mail : kolackova@sezev-facility.cz

Osoba : Koláčková

Obchodní referent

volná místa | 10.04 10:27 - 2018

Obchodní referent: Jací by jste měli být - pozitivně naladění s touhou uspět, proaktivní, nebojíte se zákazníky oslovit - komunikativní, féroví - flexibilní a schopni pracovat samostatně i v týmu - zkušenosti v obchodu výhodou, ale samozřejmě můžete být i čerství absolventi obchodem nepolíbení :) - za volantem se cítit jako ryba ve vodě. Co bude Vaší náplní práce - jezdit na schůzky a starat se o spokojenost zákazníků - spolupracovat s manažerem a spolupodílet se na pozitivním a kamarádském přístupu kolektivu - vytvářet denní, týdenní plánování a pravidelný reporting

Nabízímeme :

- profesionální zaškolení zkušeným manažerem, podporu přátelských kolegů - kamarádů, administrativní péči vlídné asistentky - motivační plat až 30.000,- Kč - osobní rozvoj a kariérní růst - vydařené firemní akce, teambuildingy - zázemí silné, stabilní a rychle se rozvíjející společnosti

Město : Tábor

Kraj : Jihočeský

E-mail : nabor.tgi@gmail.com

Osoba : David Brym

Obchodní referent

volná místa | 10.04 10:26 - 2018

Obchodní referent: Jací by jste měli být - pozitivně naladění s touhou uspět, proaktivní, nebojíte se zákazníky oslovit - komunikativní, féroví - flexibilní a schopni pracovat samostatně i v týmu - zkušenosti v obchodu výhodou, ale samozřejmě můžete být i čerství absolventi obchodem nepolíbení :) - za volantem se cítit jako ryba ve vodě. Co bude Vaší náplní práce - jezdit na schůzky a starat se o spokojenost zákazníků - spolupracovat s manažerem a spolupodílet se na pozitivním a kamarádském přístupu kolektivu - vytvářet denní, týdenní plánování a pravidelný reporting

Nabízímeme :

- profesionální zaškolení zkušeným manažerem, podporu přátelských kolegů - kamarádů, administrativní péči vlídné asistentky - motivační plat až 30.000,- Kč - osobní rozvoj a kariérní růst - vydařené firemní akce, teambuildingy - zázemí silné, stabilní a rychle se rozvíjející společnosti

Město : Plzeň-město

Kraj : Plzeňský

E-mail : nabor.tgi@gmail.com

Osoba : David Brym

Obchodní referent

volná místa | 10.04 10:25 - 2018

Obchodní referent: Jací by jste měli být - pozitivně naladění s touhou uspět, proaktivní, nebojíte se zákazníky oslovit - komunikativní, féroví - flexibilní a schopni pracovat samostatně i v týmu - zkušenosti v obchodu výhodou, ale samozřejmě můžete být i čerství absolventi obchodem nepolíbení :) - za volantem se cítit jako ryba ve vodě. Co bude Vaší náplní práce - jezdit na schůzky a starat se o spokojenost zákazníků - spolupracovat s manažerem a spolupodílet se na pozitivním a kamarádském přístupu kolektivu - vytvářet denní, týdenní plánování a pravidelný reporting

Nabízímeme :

- profesionální zaškolení zkušeným manažerem, podporu přátelských kolegů - kamarádů, administrativní péči vlídné asistentky - motivační plat až 30.000,- Kč - osobní rozvoj a kariérní růst - vydařené firemní akce, teambuildingy - zázemí silné, stabilní a rychle se rozvíjející společnosti

Město : Brno-město

Kraj : Jihomoravský

E-mail : nabor.tgi@gmail.com

Osoba : David Brym

Novinky, aktuality

Aktualizované e-maily

Aktualizovali jsme data a e-maily, na které můžete nyní přesněji zacílit Vaší nabídku svých produktů a služeb. Vaše nabídka tak každé ponděli ve "Školním zpravodaji" nalezne svého odběratele.

Víte že koncem května 2018 budete muste řešit GDPR směrnici? Zde  Vám umožníme rozesílat nabídku na ověřené e-maily škol a nemusíte se potýkat ani se směrnicí GDPR (vlastnit zabezpečená data) ani se spemovými filtry, které Vám mohou zablokovat firemní e-mail až na dobu 1/4 roku a to opakovaně.